ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Tájékoztatjuk, hogy Ön mint látogató a www.butoralkatreszkft.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket.
Kérjük, amennyiben megrendelője kíván lenni a Webáruházunk által kínált termékeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben annak minden pontjával egyetért, és azokat valamint a megrendelés leadásával létrejövő távolállók közötti szerződést kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Jelen dokumentum kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, azokat a Bútoralkatrész Kft. nem iktatja. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.
Fogalmak
Felek: Szolgáltató és Megrendelő együttesen
Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy
Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, melyben a megrendelő fogyasztónak minősül
Honlap: a jelen weboldal, amely a szerződés megkötésére szolgál
Szerződés: Szolgáltató és Megrendelő között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés
Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz (pl. számítógép, laptop, tablet, okostelefon)
Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak
Termék: a Honlap kínálatában szereplő, a Honlapon értékesítésre szánt minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, mely a Szerződés tárgyát képezi
Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy
Megrendelő/Ön: a Honlapon keresztül vételi szándékának kinyilvánításával szerződést kötő személy
1. Üzemeltetői adatok:
- Cégnév: Bútoralkatrész Kft.
- Székhely: 7441 Magyaregres Ady Endre utca 9.
- Adószám: 22663289-2-14
- Közösségi adószám: HU22663289
- Cégjegyzék szám: Cg. 14-09-310245
- Kibocsájtó cégbíróság: Somogy megyei Cégbíróság
- Szerződés nyelve: magyar
- Elektronikus elérhetőség: butoralkatresz@gmail.com
- Telefonos elérhetőség: +36 30 5260034
- Bankszámlaszám: 10403181-50526754-80481005
A tárhelyszolgáltató: PWS Online Kft.
Elérhetőségei: https://hosting.prestaweb.space/
Az üzemeltető a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: szolgáltató.
2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
Jelen szerződés tárgya a webáruházban szereplő valamennyi árucikk, valamint az ezekhez kapcsolódó szolgáltatások köre.
Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szolgálnak.
3. Rendelési információk
A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül online rendelhetőek meg futárszolgálat(ok) illetve szolgáltató által történő házhoz szállítással, vagy a megrendelő és a szolgáltató között létrejött külön megállapodás alapján, ami részletesen tartalmazza a teljesítés különös feltételeit. Személyes átvételre nincs lehetőség.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.
Amennyiben a szolgáltató hibás árat tüntet fel a termék mellett a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától jelentősen eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt megtekinthető.
Áruházunkban a minimális rendelési értékhatár nettó 3937 Ft+áfa (br. 5000 Ft), az ennél alacsonyabb értékű megrendeléseket nem ál módunkban teljesíteni.
Webáruházunkban beszállítók és termékkategóriák szerint böngészhet a megrendelhető termékek között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti a termékek árát, rövid leírását, valamint egyéb tulajdonságait a teljesség igénye nélkül. Az adott termékkel kapcsolatos hiteles információkat minden esetben a gyártó/forgalmazó által kiadott katalógus vagy online katalógus tartalmazza, a legnagyobb gondosság ellenére az oldalunkon elírások előfordulhatnak.
Amennyiben egy termékkel kapcsolatban részletes tájékoztatásra van szüksége, szíveskedjen írásban felvenni a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
4. Megrendelés készítése
A kosár ikonra kattintva a terméket a Kosárba helyezheti, a számmező módosításával a kívánt mennyiségű termék kerül a Kosárba.
A termékeket adatai megadása nélkül is Kosárba helyezheti, azonban a megrendelés során a szerződés teljesítéséhez szükséges információk megadása kötelező.
Ha Ön már korábban rendelt áruházunkból de elfelejtette jelszavát, használja az "Elfelejtetted a jelszavad?" emlékeztetőt. Ha itt újra megadja az e-mail címét, akkor a jelszavát a megadott címre elküldjük Önnek.
A kosár tartalmát a Kosár menü pont segítségével ellenőrizheti, törölheti és szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa ,hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti a szükségtelen tételt.
Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „Vásárlás folytatása” gombot. Ha minden rendben van és a kiválasztott termékek megrendelése mellett döntött akkor a "Megrendelés elküldése" gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.
Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címre küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap visszaigazolást kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
A megrendelésének folyamatát a megrendelés teljesítéséig figyelemmel kísérheti a Megrendelés követés menüpont segítségével. Minden megrendelés egy egyedi azonosítóval rendelkezik.
5. Megrendelés véglegesítése
A megrendelés alkalmával meg kell adnia a teljesítéshez szükséges adatokat, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, valamint a későbbi belépéshez valamint a megrendelés állapotának megtekintéséhez szükséges jelszavát, valamint legalább egy telefonszámot. A megrendelés véglegesítése előtt az Általános szerződési feltételeket el kell fogadnia. A megrendelés létrejöttét e-mailben azonnal visszaigazolja a rendszer.
A megrendelő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni, amennyiben adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az abból eredő károkért és hátrányokért a szolgáltató felelősséget nem vállal. A megrendelők e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az szolgáltató a megrendelés teljesítésével kapcsolatban technikai jellegű üzenetet küldjön számukra.
6. A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8:00-16:00 óra között történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, de ebben az esetben csak a következő munkanapon kerül feldolgozásra. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 3-12 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a beszerzési helyétől függően akár 2-3 hét, vagy akár több is lehet.
Amennyiben a rendelés olyan terméket tartalmaz amely a rendelkezésünkre álló információk alapján nem elérhető, a megrendelőt írásban tájékoztatjuk a teljesítés várható időpontjáról. Abban az esetben ha Önnek mint megrendelőnek olyan információja van ami alapján a megrendelés nem teljesíthető, kérjük először írásban vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
Szolgáltató nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek, vagy magának a terméknek, a beszállító(k) vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli megváltozása miatt.
Szolgáltató kijelenti, hogy a megrendelési folyamat során csak a hiánytalanul kitöltött, valós adatokat tartalmazó adatlapokat tudja feldolgozni. A hiányos adatlapok esetén a megrendelés felfüggesztésre kerül és a megrendelőt a hiányzó vagy valótlan adatok pótlására vagy javítására írásban szólítja fel. Amennyiben a megrendelő ezen felszólításnak nem tesz eleget a levélben megjelölt határidőig, a megrendelése törlésre kerül amiről elektronikus úton értesítést kap.
7. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja
A megrendelés leadásával Önnek mint megrendelőnek, fizetési kötelezettsége keletkezik.
Fizetési kötelezettsége alól kizárólag abban az esetben mentesül, amennyiben a megrendelésének kiszállítása még nem kezdődött el, és elállási jogát fogyasztóként a törvényben meghatározott módon gyakorolja.
Megrendelő nem jogosult a már kiszállítás alatt lévő termék(ek) átvételét megtagadni, függetlenül a kiszállítás módjától.
A szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a háztartásokban szokásos mennyiséget meghaladó, vagy a termék tulajdonságai illetve a megrendelés összértékéből adódóan előleg fizetéséhez kösse a megrendelés teljesítését.
A szolgáltató fenntartja a jogot, hogy olyan nem természetes személy(ek) esetén (gazdasági társaságok, egyéni vállalkozók, stb...) ahol nem ellenőrizhető a megrendelő piaci és pénzügyi helyzete, illetve a megrendelésben szereplő termékek tulajdonsága illetve mennyisége indokoltá teszi, a megrendelés teljesítését díjbekérő alapján banki előre utaláshoz kösse.
Ez esetben a szolgáltató által kiállított és elektronikus úton megküldött, a mindenkor hatályos ÁFA Törvény illetve PM rendeleteknek megfelelő előlegszámla alapján a megrendelő fizetési kötelezettségét teljesíteni tudja.
A megrendelt termék fizetésének módjai:
- Banki utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelés azonosítóját, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Megrendelése abban az esetben válik érvényessé, amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon. Kérjük lehetőleg az általunk küldött díjbekérő alapján utaljon, mivel a megrendelésben szereplő termékek rendelkezésre állását ellenőriznünk kell.
- Személyesen történő teljesítés: ez esetben Ön az üzemeltető székhelyén/telephelyén, vagy a szolgáltató által történő kiszállítás esetén forintban fizeti meg a termék vételárát készpénzben, a teljesítés időpontjában.
- Utánvéttel történő teljesítés: A terméket az általunk megbízott futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben vagy bankkártyával tudja kiegyenlíteni.
- Utánvétes megrendelés esetén a szállítási költség az utánvét kezelés díját tartalmazza.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz, kivételt képeznek az egyedi szállítási költség felszámítását képező megrendelések.
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a csomagoláson/termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot.
Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
8. Házhoz szállítás díjszabása
A megrendelések házhoz szállításának díja, a termékeket tartalmazó csomag súlya valamint a Bútoralkatrész Kft és a GLS Hungary Kft valamint a PLG Futár Kft között létrejött csomagszállítási szerződés alapján kerül meghatározásra.
A futárszolgálatok által kizárt termékek esetén a visszaigazolásban szereplő szállítási összeg csak tájékoztató jellegű, a pontos szállítási módról és annak költségeiről a vevőszolgálat írásban értesíti a megrendelőt.
9. Szállítási határidő
A saját vagy beszállítói raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 3-12 munkanap.
Abban az esetben ha gyártói vagy egyéb más okból a termék nincs raktáron a beszállítóknál sem, a határidő akár több hónap is lehet.
A gyártói/beszállítói készlethiányból eredő jelentős késedelem esetén, a szolgáltató írásban tájékoztatja a megrendelőt a várható szállítási határidőről. Ebben az esetben a megrendelő jogosult a megrendeléstől indoklás nélkül elállni, vagy a megrendelését módosítani.
10. Házhoz szállítási információk
A megrendeléseket a GLS General Logistic Systems Hungary Csomag Logisztikai Kft. valamint a PLG Futár Kft. kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8:00-16:00 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a megjelölt időpontok között a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének a futár részére való kiegyenlítését. A szállítás várható időpontjáról a szolgáltató elektronikus levelet küld a megrendelőnek, a pontos szállítási időpontot a futárszolgálatok közlik szintén elektronikus levél útján a megrendelővel akinek lehetősége van az időpont módosítására.
A házhozszállítás minden esetben kapuig vagy portáig történik, ettől eltérni kizárólag indokolt esetben pl. mozgáskorlátozott vagy idős személy esetén van lehetőség.
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének banki előre utalással történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.
Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén ügyfélszolgálatunk tud tájékoztatást adni.
11. Postai szállítással kapcsolatos információk
A postai küldemény elvesztését, részleges elvesztését, megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a posta felé jogvesztő határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jeleznie kell.
12. Elállás joga
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak.
A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően, haladéktalanul köteles azt írásban visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége minden esetben a fogyasztót terheli.
A fogyasztó a rendelés leadása és a termék(ek) átvétele közötti időszakban is jogosult a rendeletben meghatározott módon gyakorolni elállási jogát.
Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.
Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)
Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:
- olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,
- olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál.
A fogyasztónak nem minősülő megrendelők esetén csak szerződésszegés, illetve a felek által külön szerződésben előzetesen kikötött jog esetén lehet elállni. Egyéb esetekben a Ptk. elállásra, felmondásra vagy hibás teljesítésre vonatkozó szabályai alkalmazandóak a fogyasztóvédelmi jogszabályok rendelkezései helyett, mely szerint ha a szerződésszegés következtében a jogosultnak a szerződés teljesítéséhez fűződő érdeke megszűnt, elállhat a szerződéstől, vagy ha a szerződéskötés előtt fennállt helyzetet természetben nem lehet visszaállítani, felmondhatja azt, ha e törvény eltérően nem rendelkezik. Az elállás a szerződést megkötésének idejére visszaható hatállyal szünteti meg, ezért a teljesített szolgáltatások visszaszolgáltatásának kötelezettsége a szerződés megkötésének időpontjától esedékes. Ennek következtében a pénzt szolgáltató fél a teljesítéstől kamatra is jogosult. Az elállási jog gyakorlása során is érvényesülnie kell az arányosság elvének, amelyre figyelemmel a szerződéses érdek jelentéktelen vagy csekély súlyú sérelme nem szolgálhat alapul a jogviszony radikális felszámolásához.
Áru visszavételére a fogyasztók számára biztosított elállási jogon kívül nincs lehetőség.
13. Jótállás
Az üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint, 1 éves jótállási idő érvényes a fogyasztó rendelkezésére a termék átadásának napjától. A vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően 1 éven túl keletkezett. A garancia érvényesítésének további feltétele, hogy a termék(ek) beszerelését csak szakképzett személy végezheti el, és a munka szakszerű elvégzését a megrendelő igazolni tudja (pl.számla).
A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az üzemeltető pontos információt tud adni. Jótállás esetében a fogyasztó a jótállási időn belül a meghibásodott termék díjmentes javítása, vagy cseréje illeti meg. A garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garancia feltételek a használati útmutatóban levő feltételek betartásával együtt érvényesek.
Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szerviz pontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. Portóval küldött csomagokat nem veszünk át, azt minden esetben visszaküldjük a feladónak!
A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. Az üzemeltetőnek törekednie kell arra, hogy a kijavítást, vagy cserét 30 napon belül elvégezze. A jótállás körében végzett tevékenység költségei az üzemeltetőt terhelik.
Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.
14. Szavatosság
A szolgáltatott termék hibája esetén a szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167.§ szerint.
A Ptk. 6:159. §-a szerint az olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik.
Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint
a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy
b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a Ptk. szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A kijavítást vagy kicserélést – a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni.
15. Panaszok intézése
A szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. A szolgáltató a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra a szolgáltató elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. A szolgáltatóval kötött távolállók közötti szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, a felek bírósági úton peres eljárásban jogosultak eljárni.
Panaszával fordulhat az üzemeltetőhöz:
Cégnév: Bútoralkatrész Kft.
Postacím: 7441 Magyaregres Ady Endre utca 9.
Telefon: +36305260034
Email: butoralkatresz@gmail.com
A területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:
Baranya Megyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
Fax: 06-72-507-152
E-mail: abeck@pbkik.hu; mbonyar@pbkik.hu
Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523
Fax: 06-76-501-538
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu; mariann.matyus@bkmkik.hu
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu
Békés Megyei Békéltető Testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszám: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
E-mail: eva.toth@bmkik.hu
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870
Fax: 06-46-501-099
E-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu
Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Telefonszám: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
Csongrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu
Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám:06-22-510-310
Fax: 06-22-510-312
E-mail: fmkik@fmkik.hu
Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
Fax: 06-52-500-720
E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu
Heves Megyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 06-36-429-612
Fax: 06-36-323-615
E-mail: hkik@hkik.hu
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.
Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570
Fax: 06-56-510-628
E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu
Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszám: 06-34-513-027
Fax: 06-34-316-259
E-mail: szilvi@kemkik.hu
Nógrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.
Telefonszám: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
E-mail: nkik@nkik.hu
Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
Telefonszám: 06-1-269-0703
Fax: 06-1-474-7921
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu
Somogy Megyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.
Telefonszám: 06-82-501-026
Fax: 06-82-501-046
E-mail: skik@skik.hu
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
E-mail: bekelteto@szabkam.hu
Tolna Megyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet
Telefonszám: 06-74-411-661
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu
Vas Megyei Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszám: 06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936
E-mail: vmkik@vmkik.hu
Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.
Telefonszám: 06-88-429-008
Fax: 06-88-412-150
E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu
Zala Megyei Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefonszám: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu
Online vitarendezési platform (ODR)
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show
16. Adatkezelés
A szolgáltató a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja át kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben ez a megrendelés teljesítéséhez szükséges (pl: futárszolgálat).
Adatkezeléssel kapcsolatos részletes információkat Adatkezelési szabályzatunkban olvashat.
A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból (IP cím, látogatás időtartama, stb...). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése illetve a megrendelés folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a szolgáltatató bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban.
A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.
17. Egyéb rendelkezések
A szolgáltató nem vállal felelősséget olyan károkért, amelyek előre nem látható okok miatt következnek be, illetve az ellenőrzési körén kívül eső, elháríthatatlan, kényszerítő jellegű, a szerződéskötés időpontjában előre nem látható körülmény (vis maior) okozta, és nem volt elvárható, hogy a körülményt elkerülje, vagy az ezáltal okozott kárt elhárítsa.
A szolgáltató nem felelős a forgalmazók átmeneti vagy tartós készlethiányából adódó késedelmekért, valamint a gyártók és forgalmazók termékszortimentjének megváltoztatásából adódó károkért.
A webáruházban történő megrendeléssel minden megrendelő kijelenti, hogy tudomásul veszi és magára nézve elfogadja és a jelen szerződési és vásárlási feltételeket. A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.
Jelen Általános szerződési feltételek 2022 március 23.-tól visszavonásig érvényesek.
Bútoralkatrész Kft.
Magyaregres 2022. március 23.